Sunday, July 17, 2005

A nice piece!

This work was posted in response to my last post and it is worth reading:
Jaun Eliya's
Sazaa


har baar mere saamane aatii rahii ho tum
har baar tum se mil ke bichhartaa rahaa huu.N mai.n

tum kaun ho ye Khud bhii nahii.n jaanatii ho tum
mai.n kaun huu.N ye Khud bhii nahii.n jaanataa huu.N mai.n

tum mujh ko jaan kar hii pa.Dii ho aazaab me.n
aur is tarah Khud apanii sazaa ban gayaa huu.N mai.n

tum jis zamiin par ho mai.n us kaa Khudaa nahii.n
bas sar basar aziiyat-o-aazaar hii raho

bezaar ho ga_ii ho bahut zindagii se tum
jab bas me.n kuchh nahii.n hai to bezaar hii raho

tum ko yahaa.N ke saayaa-e-paratau se kyaa Garaz
tum apane haq me.n biich kii diivaar hii raho

mai.n ibtadaa-e-ishq me.n bemahar hii rahaa
tum intahaa-e-ishq kaa miyaar hii raho

tum Khuun thuukatii ho ye sun kar Khushii hu_ii
is rang is adaa me.n bhii pur_kaar hii raho

mai.n ne ye kab kahaa thaa ke muhabbat me.n hai najaat
mai.n ne ye kab kahaa thaa ke vafadaar hii raho

apanii mataa-e-naaz luTaa kar mere liye
baazaar-e-iltafaat me.n naadaar hii raho

jab mai.n tumhe.n nishaat-e-muhabbat na de sakaa
Gam me.n kabhii sukuun-e-rafaaqat na de sakaa
jab mere saare charaaG-e-tamannaa havaa ke hai.n
jab mere saare Khvaab kisii bevafaa ke hai.n

phir mujhe chaahane kaa tumhe.n ko_ii Haq nahii.n
tanhaa karaahaane kaa tumhe.n ko_ii Haq nahii.n


= = =

Thanks
Yousaf
got the full version of Saza from Urdu Poetry a site with a very very good collection of urdu poetry. nice one.

was thinking today that we have no power over our own selves?we are now well, alive and the next second???who knows?no assurance?and do we get prepared for it? well ...no! who knows what is comming next...pray for the best for all.

ok and yes
its my very best teacher's surgery at America on 20th of July for cancer of large intestine. please pray for him.

8 Comments:

Blogger Yousaf said...

In case If I missed some Thing ...

Here the Complete Audio ver.

My All Times favourite .. Jon Eliya's Saza ..

http://www.urdulife.com/mushaira/mushaira.cgi?ja_p1

Sunday, July 17, 2005 8:57:00 AM  
Blogger S.G. said...

i guessed so..but i didnt find it at Urdulife.com i searched...before..but thanks

Sunday, July 17, 2005 10:31:00 AM  
Blogger Yousaf said...

hmm strange , i think the link i gave you had Audio's , i mean jhon Eliya nay khud parh kay sunaya hai and beleive me its worth having it saved that way, not only that one but other too ... like "sar yeah phoreyey nadamat me" is awesome .. you can have a look ar all of em from here

http://www.urdulife.com/mushaira/john_elia.html

Sunday, July 17, 2005 1:22:00 PM  
Blogger S.G. said...

ok.thanks.

Sunday, July 17, 2005 7:38:00 PM  
Blogger FM said...

Hmmmm
I really Love the poetry by John Elia
I also own a community at ORKUT named John Elia
See this by John Elia

Khamshi Keh Rahi Meray Kaan Main Kia
Yeh Aaa raha Meray Gumaan Main Kia
Yeh Mujhay ab Chain Kiyun nahee Ban Parta
Aik Hee Shakhs Tha Jahaan Main Kia

and
I also pray for your teacher
as I can feel the pain as
in April I was Also operated for
Enteric Perforation.

Monday, July 18, 2005 1:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

My prayers are with your teacher. May Allah bless him, ameen. And you, didn't you get my sms? If yes, then why no action yet?

Monday, July 18, 2005 2:17:00 AM  
Blogger S.G. said...

hmmm..will check the community.and i really love the second part...aik hi shaks tha jahan me kiaa?"

and VL my dear i have already emailed u them.got ur msg.but was on my way to bazar so cldnt reply.

and thanks..please pray...operations are really terrifying.

Monday, July 18, 2005 9:43:00 AM  
Blogger Unknown said...

nice choice
ALLAH app ky teacher bhuttttt sari syhut atta furmay or ounhain apni hifzoo aman main rakhy amin
app ky liey bhi best wishes
GOD bless u

Wednesday, May 02, 2007 9:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home